fredag 14 januari 2011

Freeedag!

Fredag igen! Det känns fantastiskt skönt.
Har nu jobbat en hel vecka på nya terminen. Är lite trött i huvudet efter mycket tänk och planering för att få allt att funka så bra som möjligt.
Har idag börjat "mitt nya liv"! Är det någon som känner igen den frasen?
Fler med mig som vill bli bättre på en massa olika saker när det nya året påbörjas?
NU har vi vår chans, eller hur?! Efter varje avbrott/uppehåll tar jag chansen att förändra något som jag inte är nöjd med. Resultatet är varierande kan jag nog säga....
Mitt nya liv innebär en kort arbetsdag på fredagar
och därefter en skön stund på stadens badhus.
Rena kropp och (möjligtvis) själ.
Idag var det riktigt lugnt och skönt på badet, gott om plats för alla frustande
vattendjur och ett lugnt tempo.
Bra start på helgen!
Jag önskar mig en fortsättning i samma anda.
På vägen hem inhandlades en bukett krispiga tulpaner och årets första semlor!
God helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar