lördag 13 november 2010

Vinterblommor

Nu är snart även denna lördag till ända. Känner mig ganska nöjd och glad trots det dystra vädret. Lördag förmiddag ägnades som de flesta lördagar åt melodikrysset. Gick bra idag, fast lite hjälp behövde jag, tack Google!
Sedan blev det lite målning av en vägg som lääääääänge har varit utan färg och lister.
Nu äntligen börjar den bli klar.
Lite tvätt blev struken. Riktigt trevligt faktiskt när man samtidigt som strykjärnet pyser över brädan kan titta ikapp på TV-program man missat. Tittade på "Så mycket bättre", ett himla trevligt program tycker jag.
Ikväll fixar mannen mat och jag kan pyssla vidare med mina små garnblommor. Har köpt på mig olika färger och virkar blommor som kan fästas på jackor, kappor, mössor, sjalar,
you name it! Roligt småpyssel i TV-soffan!
Varvar med stickade handledsvärmare, med eller utan pärlor.
Vill du se fler blommor och även handledsvärmare + mycket mycket annat,
kom till julmarknaden
i Ätrasalen i Vessigebro söndagen 28/11! VÄLKOMMEN!
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Så fina dom blir!! Blir nog populära på marknaden! Ses imorgon, kram på er Jennie

    SvaraRadera
  2. Mycket fina, mamsen! Jag tror precis som Jennie att de kommer bli populära.

    SvaraRadera
  3. Tack för att Du ger reklam för marknaden för alla vi som står där.
    Mor

    SvaraRadera