torsdag 11 november 2010

Städa, städa....

....varje fredag...
Denna veckan blev det faktiskt på en torsdag. Lika skönt är det tycker jag, om inte skönare.
Jag ser fram emot att komma hem imorgon efter jobbet och faktiskt kunna ta helg direkt. Helgen känns på något sätt också lite längre.
Att sätta sig med en god kopp te, tända ljus och känna doften av nytorkat köksgolv (om doften inte hinner försvinna tills dess...)
Jag önskar alla en riktigt skön kommande helg,
NJUUUT! (städat eller ostädat, who cares!)

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dej detsamma,helgen alltså.
    Var inne på Din blogg igår och såg hur fint Du skrivit om graven och Åsa.
    Älskar Dej! Kram från Mamma.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen fina bilder från Åsas grav, och jag kan förstå dina funderingar som inte går att få svar på...men som du sa, hon finns såklart med!
    Kram din vän Cissi

    SvaraRadera