tisdag 12 oktober 2010

Yoga!

Ännu en tisdagskväll och ännu ett härligt yogapass i kroppen.
Passet i kväll innehöll en hel del bakåtböjningar, stående hundar,
gräshoppor och vridningar hit och dit.
Jag upplever en sån stark värme under ett pass och kan känna en lika intensiv kyla efter djupavspänningen.
Det händer verkligen saker i kroppen!
Jag går på yogakurs en gång i veckan men känner att jag skulle behöva utöva yoga under fler tillfälle. Tyvärr är det svårt att få till hemma, fast jag har både böcker och DVD!
Huset har inte tillräckligt många rum och är inte alltid så lugnt
som jag hade önskat för att ett yogapass ska funka.
men...vill man så kan man, eller hur?!

1 kommentar:

  1. Härlig bild!
    Känner igen mig i din beskrivning. Har börjat med yoga i höst och försöker då och då hemma men som sagt var, huset är sällan lugnt och tyst..
    Lycka till, ska hålla utkik efter fler yogainlägg!
    Anna

    SvaraRadera