lördag 9 juni 2012

Tack!

Nu var det ett tag sen sist....
Jag ska bespara er alla bortförklaringar, helt enkelt vardagslivet som kommer emellan och det är inte alltid bloggen är i första prioritet.
Idag fick jag då lite lust att göra ett inlägg.
Jag har känt mig ganska stark och tillfreds den sista tiden efter en ganska tung och slitsam höst och vinter.
Känslan av tacksamhet har drabbat mig och jag välkomnar den med glädje :)

TACK för...

...att vi får vara friska
...underbara barn
...tak över huvudet
...en händig man
...ett arbete som är roligt att gå till
...en familj som alltid ställer upp
...växthusvärme
...blommande vresrosor
...linjebuss
...goa kollegor
...porlande vatten
...frihetskänslan
...hemodlade rädisor
... kommande gurkor
...doftande kattmynta
...lyssnande vänner
...att jag är JAG

Tack för.......allt!



1 kommentar:

  1. Tack för att du är du, underbara mamma. Älskar dig! ♥

    SvaraRadera