torsdag 30 juli 2009

Trädgårdsbilder

Tidigt i våras byggde jag tre odlingslådor inom en fyrkant. I de olika lådorna såddes ruccolasallad, morötter, squash, luktärt, ringblommor och min son sådde solrosor. Så här blev resultatet i den gula lådan. Pampigt värre! Detta är egentligen en ljushållare men blir faktiskt lika vacker som ett litet hängande vattenbad.
Lavendel är en av min favoriter. Det blir vackert att binda ett lavendelhjärta. Varför inte ge bort till någon som känner extra varmt för...

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt du har gjort :-)
    jättefint :D

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Det hängande vattenbadet gillar jag. Får alltid inspiration när jag har varit hemma hos er och sett er fina och pyssliga trädgård. Hur gör man när man vill förvandla inspiration till handling??
    Lycka till med bloggandet, det har börjat bra... Kram från din vän Karin

    SvaraRadera
  3. Tack för din trevliga kommentar, Karin!

    SvaraRadera